Monday 4 July 2011

1st day at Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang


mcm biase aku la yg bangun pg2 bute untuk bersiap....
perasaan aku pgi tdi happy pon ade gak sbb dapat pengalalman bru kt cni...
tp takot pon ye gak sbb hospital nie besar sgt...
ramai patient..
standart "HKL"
huhuhuhuhuhu.....
sampai2 je kt hspital nie groub aku diberi ceramah mengenai tatacara kerja kt HTAR...
lepas break kami dibawa berjalan2 1 hospital...
penat wooo...
besar giler hospital nie....
penat jalan..
lepas berjalan kami bole balik...
lepas mndi je aku trus t'tdo...
penat la kononnye...
xtau lg esok cmner lak an...
mood tok esok: takot...
sbb esok aku ditempatkan di wad khas...
wad mata...
makaii 1st time duk wad camnie....
takottt.....
nasib baik ade kak jun n tasya..
kite 1 shiff kn.. huhuhu
xdela takot sgt...
thankz beb....
to all my friend selamat menjalankan tugas anda....
chayok. chayok,....
to my mom...
mak adek da bole berdikari kt cnie......
love u n miss u mummy!!!!!!!
mood menghitung masa untuk esok...:)

No comments:

Post a Comment